Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JA

Taky jsem otec šesťáka a díky distanční výuce jsem zjistil, kolik zbytečností se děti ve škole učí.

Čeština je sice naše mateřština a mám ji rád, ale třeba takový větný rozbor (přísudek postupně rozvíjející, vedlejší věta příčinná ... doplňková) je pro život naprosto zbytečný. S tím se člověk setká jen u přijímaček, u maturity a někteří na peďáku, aby to mohli učit dál :-/

0 2
možnosti
PD

P18e89t46r 78D32r19a78p98a46l

18. 6. 2020 11:37

přesně tak, děcko v 7. třídě. obyčejný úkol znamenal nejprve pátrání na netu, aby si člověk dohledal význam gramatických pojmů, a to samozřejmě maturitu z Čj mám a dokonce za 2

0 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 992x
Externí redaktorka, maminka dětí školou povinných a neúnavný poutník na cestě za poznáním:-) Témata o která se zajímám: psychologie, vztahy, rodina, školství, hudba, literatura, příroda, geografie, historie a život jako takový. Budu se snažit Vás neunudit k smrti;-)

Seznam rubrik